Pasūtījumu iespējams saņemt 3 veidos:
1. Lietotājs personīgi vai tā pārstāvis- Copy Pro kopētavā - Raiņa bulvārī 17, Rīgā, uzrādot Pasūtījuma un rēķina numuru.
2. Ar DPD kurjerpastu uz Lietotāja norādīto piegādes adresi.
3. Ar Omnivas pakomātiem
DPD Kurjerpasts
Piegādes pakalpojumi tiek sniegti darba dienās, izmantojot ārējo sūtījumu piegādātāju.
Pasūtījuma piegādes laiku aprēķina ņemot vērā pasūtījuma izpildes laiku,
piegādes veidu un adresi, kuru Lietotājs norādījis pie pasūtījuma
izdarīšanas. Pasūtījuma piegādes cenu nosaka zona, kurā atrodas piegādes
adrese.
Tiek izdalītas 3 zonas:
1. zona - Rīga
2. zona - Lielākās pilsētas* un novadi**
* Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele,
Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Krāslava, Kuldīga, Liepāja,
Limbaži, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Talsi, Tukums,
Valka, Valmiera, Ventspils;
** Novadi:Ādažu, Babītes, Baldones, Carnikavas, Garkalnes, Inčukalna,
Krimuldas, Mālpils, Mārupes, Olaines, Ropažu, Salaspils, Saulkrastu,
Siguldas, Stopiņu, Sējas, Ķekavas.
3. zona - pārējā Latvijas teritorija.
Piegādes pakalpojuma cenas norādītas eiro (EUR), tai skaitā PVN, attiecīgā pakalpojuma direktorijā.
Pasūtījums tiek piegādāts Lietotājam 6 darba dienu laikā no Pasūtījuma
izdarīšanas brīža, t.i., no maksājuma apstiprināšanas brīža.
Pasūtījuma piegādes termiņš var tikt pagarināts, ja Pakalpojuma
sniedzēja noliktavā nav konkrēts produkts, spēkā stājusies nepārvarama
vara (Force Majeure) vai trešās personas (piemēram, sūtījumu
piegādātāja) vainas dēļ.
Pakalpojuma sniedzējs apņemas darīt visu iespējamo, lai Lietotājs par to tiktu savlaicīgi informēts.
Izvēloties Pasūtījuma piegādi, Lietotājam jānorāda precīza un aktuāla
Pasūtījuma piegādes adrese. Gadījumā, ja piegādes adrese nav atrodama un
saņēmējs nav sazvanāms, tad Pakalpojuma sniedzējs neuzņemas atbildību
par nepiegādāto Pasūtījumu.
Lietotājs sedz visus izdevumus, kuri saistīti ar atkārtotu Pasūtījuma piegādi Lietotājam.
Lietotājam sūtījums ir jāatver pie pasūtījuma saņemšanas, jāpārbauda un,
ja sūtījums ir bojāts, nekavējoties jāizdara atzīme uz sūtījuma
piegādes apstiprinājuma, jāsastāda akts 2 (divos) eksemplāros, kuru
paraksta saņēmējs un piegādātājs, viens eksemplārs paliek pie
piegādātāja, otrs pie saņēmēja. Ja šāds akts pie saņemšanas nav
sastādīts, uzskatāms, ka Pasūtījums piegādāts bez bojājumiem.
Omnivas pakomati
PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS NOSACĪJUMI
1. Pakomātu pakalpojumu veidi
Pakomātu pakalpojumus sniedz gan fiziskām, gan juridiskām personām.
Pakomātu pakalpojumu ietvaros nav iespējams nosūtīt vairāku paku sūtījumus.
Pakomāta sūtījums ir attiecīgi adresēts, iepakots un no nosūtītāja
saņēmējam nogādāts priekšmets vai priekšmeti, kas saņemts(-i) un/vai
izsniegts(-i) no pakomāta skapīša un kura(-u) piegādes ceļš un
izsniegšana tiek kontrolēta.
1.1. „Pakomāta pakalpojums“ ir pakomāta pakalpojums, kura ietvaros
nosūtītājs ievieto sūtījumu Latvijas Republikā esošā pakomāta , bet
sūtījums saņēmējam tiek izsniegts no pakomāta , kas atrodas Latvijas
Republikā, Lietuvas Republikā vai Igaunijas Republikā.
Sūtījums saņēmējam pieejams saskaņā ar piegādes grafiku, kas norādīts interneta vietnē www.omniva.lv
Pakomātu piepildīšana un iztukšošana notiek saskaņā ar pakomātu
piepildīšanas un iztukšošanas grafiku. Tabula ir pieejama pakomātu
pakalpojumu interneta vietnē www.omniva.lv
Saņēmējs par pakas pienākšanu uz atrašanās vietu tiek
informēts ar SMS palīdzību, kurā tiek norādīts skapīša atvēršanai
nepieciešamais durvju kods. Ja nosūtītājs norādījis saņēmēja e-pasta
adresi, papildu paziņojums tiek nosūtīts pa e-pastu.
Pakas glabāšanas laiks pakomātā ir 7 (septiņas) kalendāra dienas.
Ja minētajā glabāšanas laikā paka no pakomāta netiek izņemta, tā tiek atgriezta nosūtītājam.
Ja Lietotājs pasūtījumu nav saņēmis 14 dienu laikā pēc noteikta piegādes
termiņa, tad Lietotājs nosūta ES♥FOTO e-pasta vēstuli, kurā norādīts
pasūtījuma numurs.