Piegādes noteikumi

Pasūtījumu iespējams saņemt 3 veidos:

1. Lietotājs personīgi vai tā pārstāvis- Copy Pro kopētavā - Raiņa bulvārī 17, Rīgā, uzrādot Pasūtījuma un rēķina numuru.
2. Ar DPD kurjerpastu uz Lietotāja norādīto piegādes adresi.
3. Ar Omnivas pakomātiem

DPD Kurjerpasts

Piegādes pakalpojumi tiek sniegti darba dienās, izmantojot ārējo sūtījumu piegādātāju.

Pasūtījuma piegādes laiku aprēķina ņemot vērā pasūtījuma izpildes laiku, piegādes veidu un adresi, kuru Lietotājs norādījis pie pasūtījuma izdarīšanas. Pasūtījuma piegādes cenu nosaka zona, kurā atrodas piegādes adrese.

Tiek izdalītas 3 zonas:
1. zona - Rīga
2. zona - Lielākās pilsētas* un novadi**
* Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Krāslava, Kuldīga, Liepāja, Limbaži, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils;
** Novadi:Ādažu, Babītes, Baldones, Carnikavas, Garkalnes, Inčukalna, Krimuldas, Mālpils, Mārupes, Olaines, Ropažu, Salaspils, Saulkrastu, Siguldas, Stopiņu, Sējas, Ķekavas.
3. zona - pārējā Latvijas teritorija.

Piegādes pakalpojuma cenas norādītas eiro (EUR), tai skaitā PVN, attiecīgā pakalpojuma direktorijā.

Pasūtījums tiek piegādāts Lietotājam 6 darba dienu laikā no Pasūtījuma izdarīšanas brīža, t.i., no maksājuma apstiprināšanas brīža.

Pasūtījuma piegādes termiņš var tikt pagarināts, ja Pakalpojuma sniedzēja noliktavā nav konkrēts produkts, spēkā stājusies nepārvarama vara (Force Majeure) vai trešās personas (piemēram, sūtījumu piegādātāja) vainas dēļ.

Pakalpojuma sniedzējs apņemas darīt visu iespējamo, lai Lietotājs par to tiktu savlaicīgi informēts.

Izvēloties Pasūtījuma piegādi, Lietotājam jānorāda precīza un aktuāla Pasūtījuma piegādes adrese. Gadījumā, ja piegādes adrese nav atrodama un saņēmējs nav sazvanāms, tad Pakalpojuma sniedzējs neuzņemas atbildību par nepiegādāto Pasūtījumu.

Lietotājs sedz visus izdevumus, kuri saistīti ar atkārtotu Pasūtījuma piegādi Lietotājam.

Lietotājam sūtījums ir jāatver pie pasūtījuma saņemšanas, jāpārbauda un, ja sūtījums ir bojāts, nekavējoties jāizdara atzīme uz sūtījuma piegādes apstiprinājuma, jāsastāda akts 2 (divos) eksemplāros, kuru paraksta saņēmējs un piegādātājs, viens eksemplārs paliek pie piegādātāja, otrs pie saņēmēja. Ja šāds akts pie saņemšanas nav sastādīts, uzskatāms, ka Pasūtījums piegādāts bez bojājumiem.

Omnivas pakomati

PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS NOSACĪJUMI

1. Pakomātu pakalpojumu veidi
Pakomātu pakalpojumus sniedz gan fiziskām, gan juridiskām personām.
Pakomātu pakalpojumu ietvaros nav iespējams nosūtīt vairāku paku sūtījumus.

Pakomāta sūtījums ir attiecīgi adresēts, iepakots un no nosūtītāja saņēmējam nogādāts priekšmets vai priekšmeti, kas saņemts(-i) un/vai izsniegts(-i) no pakomāta skapīša un kura(-u) piegādes ceļš un izsniegšana tiek kontrolēta.

1.1. „Pakomāta pakalpojums“ ir pakomāta pakalpojums, kura ietvaros nosūtītājs ievieto sūtījumu Latvijas Republikā esošā pakomāta , bet sūtījums saņēmējam tiek izsniegts no pakomāta , kas atrodas Latvijas Republikā, Lietuvas Republikā vai Igaunijas Republikā.

Sūtījums saņēmējam pieejams saskaņā ar piegādes grafiku, kas norādīts interneta vietnē www.omniva.lv

Pakomātu piepildīšana un iztukšošana notiek saskaņā ar pakomātu piepildīšanas un iztukšošanas grafiku. Tabula ir pieejama pakomātu pakalpojumu interneta vietnē www.omniva.lv

Saņēmējs par pakas pienākšanu uz atrašanās vietu tiek informēts ar SMS palīdzību, kurā tiek norādīts skapīša atvēršanai nepieciešamais durvju kods. Ja nosūtītājs norādījis saņēmēja e-pasta adresi, papildu paziņojums tiek nosūtīts pa e-pastu.
Pakas glabāšanas laiks pakomātā ir 7 (septiņas) kalendāra dienas.

Ja minētajā glabāšanas laikā paka no pakomāta netiek izņemta, tā tiek atgriezta nosūtītājam.



Ja Lietotājs pasūtījumu nav saņēmis 14 dienu laikā pēc noteikta piegādes termiņa, tad Lietotājs nosūta ES♥FOTO e-pasta vēstuli, kurā norādīts pasūtījuma numurs.