Pasūtījumu iespējams saņemt 3 veidos:
1. Lietotājs personīgi vai tā pārstāvis- Copy Pro kopētavā - Raiņa bulvārī 17, Rīgā, uzrādot Pasūtījuma un rēķina numuru.
2. Ar DPD kurjerpastu uz Lietotāja norādīto piegādes adresi.
3. Ar Omnivas pakomātiem 
DPD Kurjerpasts
Piegādes pakalpojumi tiek sniegti darba dienās, izmantojot ārējo sūtījumu piegādātāju.
Pasūtījuma piegādes laiku aprēķina ņemot vērā pasūtījuma izpildes laiku,
 piegādes veidu un adresi, kuru Lietotājs norādījis pie pasūtījuma 
izdarīšanas. Pasūtījuma piegādes cenu nosaka zona, kurā atrodas piegādes
 adrese.
Tiek izdalītas 3 zonas:
1. zona - Rīga
2. zona - Lielākās pilsētas* un novadi**
* Aizkraukle, Alūksne, Balvi, Bauska, Cēsis, Daugavpils, Dobele, 
Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Jūrmala, Krāslava, Kuldīga, Liepāja, 
Limbaži, Ludza, Madona, Ogre, Preiļi, Rēzekne, Saldus, Talsi, Tukums, 
Valka, Valmiera, Ventspils;
** Novadi:Ādažu, Babītes, Baldones, Carnikavas, Garkalnes, Inčukalna, 
Krimuldas, Mālpils, Mārupes, Olaines, Ropažu, Salaspils, Saulkrastu, 
Siguldas, Stopiņu, Sējas, Ķekavas. 
3. zona - pārējā Latvijas teritorija.
Piegādes pakalpojuma cenas norādītas eiro (EUR), tai skaitā PVN, attiecīgā pakalpojuma direktorijā.
Pasūtījums tiek piegādāts Lietotājam 6 darba dienu laikā no Pasūtījuma 
izdarīšanas brīža, t.i., no maksājuma apstiprināšanas brīža.
Pasūtījuma piegādes termiņš var tikt pagarināts, ja Pakalpojuma 
sniedzēja noliktavā nav konkrēts produkts, spēkā stājusies nepārvarama 
vara (Force Majeure) vai trešās personas (piemēram, sūtījumu 
piegādātāja) vainas dēļ.
Pakalpojuma sniedzējs apņemas darīt visu iespējamo, lai Lietotājs par to tiktu savlaicīgi informēts.
Izvēloties Pasūtījuma piegādi, Lietotājam jānorāda precīza un aktuāla 
Pasūtījuma piegādes adrese. Gadījumā, ja piegādes adrese nav atrodama un
 saņēmējs nav sazvanāms, tad Pakalpojuma sniedzējs neuzņemas atbildību 
par nepiegādāto Pasūtījumu.
Lietotājs sedz visus izdevumus, kuri saistīti ar atkārtotu Pasūtījuma piegādi Lietotājam.
Lietotājam sūtījums ir jāatver pie pasūtījuma saņemšanas, jāpārbauda un,
 ja sūtījums ir bojāts, nekavējoties jāizdara atzīme uz sūtījuma 
piegādes apstiprinājuma, jāsastāda akts 2 (divos) eksemplāros, kuru 
paraksta saņēmējs un piegādātājs, viens eksemplārs paliek pie 
piegādātāja, otrs pie saņēmēja. Ja šāds akts pie saņemšanas nav 
sastādīts, uzskatāms, ka Pasūtījums piegādāts bez bojājumiem.
 Omnivas pakomati
PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS NOSACĪJUMI
1. Pakomātu pakalpojumu veidi
 Pakomātu pakalpojumus sniedz gan fiziskām, gan juridiskām personām.
 Pakomātu pakalpojumu ietvaros nav iespējams nosūtīt vairāku paku sūtījumus.
Pakomāta sūtījums ir attiecīgi adresēts, iepakots un no nosūtītāja 
saņēmējam nogādāts priekšmets vai priekšmeti, kas saņemts(-i) un/vai 
izsniegts(-i) no pakomāta skapīša un kura(-u) piegādes ceļš un 
izsniegšana tiek kontrolēta.
1.1. „Pakomāta pakalpojums“ ir pakomāta pakalpojums, kura ietvaros 
nosūtītājs ievieto sūtījumu Latvijas Republikā esošā pakomāta , bet 
sūtījums saņēmējam tiek izsniegts no pakomāta , kas atrodas Latvijas 
Republikā, Lietuvas Republikā vai Igaunijas Republikā.
        Sūtījums saņēmējam pieejams saskaņā ar piegādes grafiku, kas norādīts interneta vietnē www.omniva.lv
        Pakomātu piepildīšana un iztukšošana notiek saskaņā ar pakomātu 
piepildīšanas un iztukšošanas grafiku. Tabula ir pieejama pakomātu 
pakalpojumu interneta vietnē www.omniva.lv
        Saņēmējs par pakas pienākšanu uz atrašanās vietu tiek 
informēts ar SMS palīdzību, kurā tiek norādīts skapīša atvēršanai 
nepieciešamais durvju kods. Ja nosūtītājs norādījis saņēmēja e-pasta 
adresi, papildu paziņojums tiek nosūtīts pa e-pastu.
Pakas glabāšanas laiks pakomātā ir 7 (septiņas) kalendāra dienas. 
Ja minētajā glabāšanas laikā paka no pakomāta netiek izņemta, tā tiek atgriezta nosūtītājam.
Ja Lietotājs pasūtījumu nav saņēmis 14 dienu laikā pēc noteikta piegādes
 termiņa, tad Lietotājs nosūta ES♥FOTO e-pasta vēstuli, kurā norādīts 
pasūtījuma numurs.